reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

reklama

Zzzuzka sa zamyslela...

Najhorší pocit

Žuži Sahligerová

Najhorší pocit

Vedela som to už dávno, ale len nedávno som si to uvedomila, dokázala priznať a ešte k tomu aj sformulovať. Každý má ten svôj najhorší pocit na svete. Ja už konečne viem, čo to znamená pre mňa.

  • 27. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 857x
  • 0
Predepkovaná mládež

Žuži Sahligerová

Predepkovaná mládež

Nešťastné výrazy tváre, smútok, plač. Záľuba v depresívnej hudbe, depresívnej literatúre. Toto sa mi zdá v dnešnej dobe už realitou, keď sa pozriem okolo seba. Je to nový life-style alebo čo??

  • 9. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 617x
  • 32
Byť nablízku

Žuži Sahligerová

Byť nablízku

Život. Niekedy je k nám dobrý, niekedy zlý. Je na nás, či život žijeme, alebo ho len prijímame. Väčšina „osudu“ sa dá zmeniť. Zariadiť si život podľa vlastných predstáv. Snažiť sa prispôsobiť si ho, aby nám vyhovoval. Aby sme sa potom nemuseli ľutovať, ako nám „niekto tam hore“ ubližuje a my nič nezmôžeme, môžeme sa len prizerať.

  • 3. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 213x
  • 5
Príliš veľa myšlienok

Žuži Sahligerová

Príliš veľa myšlienok

..na letnú noc...

  • 8. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 517x
  • 0
Spomaľme

Žuži Sahligerová

Spomaľme

Neviem, či to je len vo veľkých mestách a počtom ľudí v ňom, no v poslednom čase som si uvedomila, že všetci okolo mňa sa niekam ponáhľajú. A všimla som si, že aj mne sa za posledných pár mesiacov akosi predĺžil krok...

  • 5. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 436x
  • 7
reklama
České voľby vs. slovenské

Žuži Sahligerová

České voľby vs. slovenské

Na Slovensku je predvolebná kampaň ešte len na začiatku. V Česku už je v plnom prúde. Aj keď sme kedysi tvorili spoločný štát, Česko je iné. A to sa týka aj volieb. A nemusíte byť ani v centre Bratislavy alebo Prahy, aby vám pripomínanie blížiacich sa volieb v oboch krajinách tieklo aj ušami.

  • 10. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 29
Sama vo veľkomeste

Žuži Sahligerová

Sama vo veľkomeste

Žiť vo veľkomeste je niečo zvláštne. Aspoň pre mňa. Nie som z dediny, aj keď to tak vždy nazývam. Ale predsa – 30tis ľudí je niečo iné ako milión.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Stále o tom istom...

Žuži Sahligerová

Stále o tom istom...

Jeden o rodičoch a ich deťoch.

  • 2. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ryhy na srdci

Žuži Sahligerová

Ryhy na srdci

"Stačí Ti sekunda na to, aby si niekoho stretol, minúta, na to, aby si niekoho spoznal, hodina na to, aby si si niekoho obľúbil, deň na to, aby si sa zaľúbil. Ale na to, aby si zabudol, potrebuješ celý život."

  • 23. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Príliš málo času

Žuži Sahligerová

Príliš málo času

Život je ako rebrík do kurína - krátky a osr..ý. No dobre. Tak iba krátky. V niektorých fázach aj to druhé, ale ja sa snažím držať len toho prvého prívlastku.

  • 10. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
Praha mojimi očami

Žuži Sahligerová

Praha mojimi očami

Ak čakáte opisy najkrajších miest v Prahe, odporúčania na známe kultúrne pamiatky, alebo turistického sprievodcu, na svoje si v mojom článku neprídete. Tento článok je o tom, ako vnímam toto mesto ja.

  • 5. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Sila slov

Žuži Sahligerová

Sila slov

"Slová sú len prostriedok, ktorým ľudia zakrývajú svoje pocity." Terry Pratchett

  • 2. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Čo sa sluší a patrí

Žuži Sahligerová

Čo sa sluší a patrí

Zase raz som pocítila, ako mi spoločnosť diktuje, čo mám robiť. (Áno, to je jeden z tých puberťáckych, "rebelských" a nespokojných postojov k systému..)

  • 31. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Ži!

Žuži Sahligerová

Ži!

Tak toto mi dnes napísal kamarát. Ale veď ja žijem. Niekedy úspešne, inokedy menej. Alebo nie?

  • 26. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Antizodpovednosť

Žuži Sahligerová

Antizodpovednosť

Áno.. trpím týmto syndrómom.. podarí sa mi ho niekedy aj prekonať..?

  • 20. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
Vtáčia chrípka

Žuži Sahligerová

Vtáčia chrípka

Dáte si vtáčí zob?

  • 19. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Cítim sa... šťastná!

Žuži Sahligerová

Cítim sa... šťastná!

Ste aj vy?

  • 15. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Komercia

Žuži Sahligerová

Komercia

Ako mám "správne" rozlišovať komerčnú hudbu od tej nekomerčnej?

  • 8. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Nemám rada Vianoce!

Žuži Sahligerová

Nemám rada Vianoce!

Je mi jasné, že za tieto slová budem hlboko odsudzovaná a moja karma, ak by to bolo možné, by sa vyšvihla hlboko do mínusu, ale predsa to risknem ;o).

  • 6. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 83
Sadlo rulez!!!

Žuži Sahligerová

Sadlo rulez!!!

Môj boj proti štíhlosti.

  • 6. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu