reklama

Došli mi slová...

..asi sa prejavuje moja prvá kríza :o)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu
(zdroj: www.photo.net)

Mám strašnú chuť písať. Je tu však jeden malý problém. Neviem o čom. Moja hlava je úplne vygumovaná. Jediné, čo sa v nej preháňa sú myšlienky na školu.. na prácu.. na druhú prácu.. na to, že by som mala napísať esej.. druhú esej.. seminárku.. začať sa učiť na skúšku.. Ale nič z toho nejde!! Žeby prvá kríza? No ništ to.. idem nejakým spôsobom zabíjať čas a dúfať, že čoskoro prejde.. :o)

Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu