reklama

Keď bloggeri sms-kujú

-Čaká ma 7 hodín vo vlaku... napíšeš mi? -No, to by som musel mať najskôr Tvoje číslo.. -Jasné...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vonku čas je neblahý,šťastnú cestu do Prahy,nak ti prejde rýchlo cesta,do CZ capital mesta.A kým prídu nočné sníčky,pozdrav naše weweričky!

Ledva si to stihol,kapor v Dunaji sa mihol.Opúšťam práve vlasť rodnú,potrvá to chvíľu hodnú.Avšak už len 4 hodinya prečítam si cz noviny(a sk blogy na nete) ;o).

Vo vlaku je spústa ľudí,Suzan sa tam zjavne nudí.Nesmie fajčiť, spievať, piť,takto žiť je dosť na r..Ja by som si tiež dal beer,no musím vyprážať seer :)

Len ty pekne syr praža veľmi sa pri tom snaž.Veď ja tu musím o hlade byť,asi z toho budem vyť.Prajem Ti chuť dobrúa nech veveričky nežobrú

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dopiekol som, dovaril,syr do hlavy navalil.Teraz ležím na zemi,jak hroch v púšti zrazený.V budúcnosti - som jak slon -jem len vločky s jogurtom! Dúfam, že ma druhý účastník tejto konverzácie za jej zverejnenie nebude chodiť strašiť do snov :o))))

Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu