reklama

Trošku morbídna..

Kúsok prózy nevhodnej pre deti do 18 rokov alebo čo všetko nevymyslí človek pod náporom skúškového obdobia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu
(zdroj: by guuuugl)

Taký obyčejný januárový deň. Sedím si v Pendolinu (pre neznabohov ten úplne úžasný skvost českých to železničných drah, který, keď ňékoho zrazí všimne si to až v cílovej stanici, toť ako nedávno) a čumím von oknom. Za oknom sa mihajú kôpky roztopeného snehu, ktoré sa ma dosť neúspešne snažia presvedčiť o tom, že "sniežik sa nám chumelí, zimička už prišla".

Avšak, v niečom ten deň není až taký obyčajný. Sedím si v prvej triede. Váááááu. 600Kč hore dole. Veď aj tak idu na čierno. Mám na sebe svúj maturitný oblek zo second-handu a na krku kravatu na gumičku (stále som sa ju nenaučil vázat...). Tak sem si povedal, že keď už mi tie decká vykajú, zahrám to na managéra a odveziem sa zadara.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som si sadol do prvej triedy. Šak som nejaký manažér, no né?? Na kolená som vytiahol svúj skvelý nový laptop kúpený od mužíčka so šikmými očami a trošku obhorenou pravou rukou, práve v momente, keď som vychádzal z trhoviska, kde som kupoval mame baglažány. Za lacný peňáz kvalita z Tibetu. No nekup to!

A už to príde. Prichádza teta prúvodčíčka. So svojimi 150kg má trošku problém vpratat se mezi sedadlámi, ale zjavne jej nerobí problémy, že svoj rozkysnutý kúsok zadnice naservírovala viacerým spolucestujúcim prímo pred zraky a aj oči.

Ide ku mne. Bacha bacha! Tvárim sa sebavedome. Neco mumle. Tvárim se, že su hluchý. Zvýši hlas. -Vaši jízdenku, PROSÍM!!!!.Pomaly dvíham zrak. Nahodím pohľad číslo 27 a trištvrte (to je jeden z tých Bondovských) a neveriaco na ňu kukám.-Jakou jízdenku??? Mňe neser!!! Já su managér!!!!Nezabralo. Stále sa aj se svojimi 150 kilami tvári jako predloha nejakého nevydareného Pikasovho umeleckého aktu.-Mne to nezajímá jestli managéér nebo holotrt! Já chci Vaší jízdenku PANE!-Tak ty nepřestaneš ženská???? To už ona na mňa hádže pohľad číslo 357 aj nečo (ten z filmu Votrelec)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S kľudem angličáka vyťahuji mobilný telefón. Ten, čo mi ho predal Sergej, keď sme hrali karty v tej krčme, že Jednooká jednonohá jednovaječná žába. Vyťukám číslo. (Samozrejme fikstívne.) Nahodím ruský prízvuk:=Ivan? ...Ta zdrástvuj! Ta co ty dělaješ? ...Dobře, barzo dobře. ....HahA. ...Mám pro tebe jedon prácičku.... Ženská tentoraz.. Pérse... Prúvodčíčka..mi tu znepríjemňuje život.. šak to znáš.. Igen... Sí.. Jak ždy.. Peníz pošlu pak... O chvílu Ti pošlu fotku faxem... szia.

Víťazoslávne zdvihnem okále, ale to už mi sprievodčíčka miery tridsaťdevinou rovno do fejsu. A do p...

Obsah mojej mozgovej kúry pokropilo to pjekné okno Pendolína... Dokonané... Sprievodčíčka nahodí víťezoslávny výraz číslo 0,002 (ten čo ho mala Sandra Bulldog v tem... Miss Confidentiality...) a pištolí si poškrabe tú hnusnú bradavicu na brade.. Práááásk... Tak nic... Už je zasrané aj druhé okno Pendolina...

Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu