reklama

Zvuky intráku

Bývať na intráku je niečo podobné, ako bývať v paneláku. Možno s tým rozdielom, že nás je tu nasáčkovaných viac. A taký intrák s tisíckou obývajúcich Vám teda vie vylúdiť zvuky... :o)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
Obrázok blogu
(zdroj: DeviantArt)

Je večer. Štvrtok večer. Ako väčšinu štvrtkov v tomto semestri, zase som na intráku a klepocem do notebooku. Aspoň aké-také spojenie so svetom, keď kamaráti sú v inom štáte a spolužiaci drvia nejaké strielačky po sieti alebo si užívajú jarnú dovolenku s rodinou na horách. Ešteže mám jednu z mála izieb s netom. Dokonca aj balkón tu mám.

Blíži sa to k deviatej hodine večernej, zato "premávka zvuku" sa len teraz rozbieha. Vonku počujem sanitku húkajúco sa ženúco niekam. Nič neobvyklé. Veď veľkomesto. Aha, a ešte k tomu bývam neďaleko diaľnice a hneď za rohom je poliklinika. No a pod oknami sa to začína prebúdzať nočným životom. Aha, zabudla som dodať že bývam takmer hneď nad "hospodou", ktorá tu slúži štyrom intrákom, takže vrava o normálnej hlasitosti takto večer a potom uprostred noci o hlasitosti, ktorú je počuť určite aj na vedľajšom sídlisku, je niečo úplne normálne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A k tomu tu mám ešte svoju spolubývajúcu. Minulý semester tu spala ledva dve noci a potom po nej nebolo celý týždeň počuť. Takže som si trošku odvykla a teraz sa cítim tak trochu nesvoja, keď tu je od pondelka do piatku. Pri tejto našej častej stretávacej frekvencii som si všimla, že neprimerane nahlas žuje.. No, možno aj ja, ale zatiaľ sa nikto nesťažoval. A teraz mi do toho pustila Enriqueho. Ale prestala žuť. Asi nevedela do rytmu... A nad nami - klasicky dievčence niečo sťahujú, ináč si tie podivné zvuky neviem vysvetliť. Padajúce veci na dlážku sú klasika. Chýba tu len spolubývajúca odvedľa z bunky - holt papierové steny veľa súkromia nezanechávajú...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a hneď vedľa je miestnosť, miestnosť s ktorou zdieľame spoločnú stenu. Vraj "študovňa". Skôr je to niečo ako "odreagovňa". To znamená, že už pol hodinu počúvam, ako niekto rytmicky skáče cez švihadlo. No a do toho ten usilovný klavirista nad nami. Je pravda, že sa skvele dopĺňajú, aj keď neviem, komu to nejde viac. Aj keď sa divím, že klavír obsadil niekto takto skoro. Väčšinou sa "večerné symfónie" začínajú až okolo 10hodiny večer. Navyše cez víkendy sú tieto pokusy o niečo kultúrne a umelecké narúšané niečím neumeleckým a nekultúrnym, to keď sa niekde deje klasická "intrákovica". Na vyspatie sa doružova nemáte nárok, takže jednoduchšie je pripojiť sa a aspoň z toho niečo mať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a domyslite si do toho neustále splachovanie tisícok záchodov, odŕňanie tisícov závesov etc... To sú asi tak v skratke zvuky môjho prechodného bydliska. Neostáva mi nič iné, ako čakať, kedy sa vyspím doma. V domčeku v tichej štvrti mesta (mimochodom priamo v centre). Ale ísť do hospody a pridať sa k rušivým elementom obyčajnej noci v študentskom mestečku :).

Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu