reklama

Ako sa dá prísť o priateľa

Nepoznali sme sa dlho. Stretla som ho náhodou na "intrákovici", na ktorú som sa dostala náhodou. A videla som, že sa mu páčim. A bolo mi s ním dobre. Asi preto, že som už bola dlho sama.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (108)
Obrázok blogu

A tak som mu dala číslo. Ešte tú noc mi napísal. Tak som mu dala aj to ICQ číslo. A tak sme si písali. Ale neplánovala som sa s ním stretnúť v blízkej dobe. Tie písmenká mi stačili. Ale raz som sa zobudila s úsmevom na perách a prvá vec, ktorá ma napadla, bola: Chcem sa s ním dnes stretnúť! .

A tak sme sa stretli. A znovu mi bolo s ním dobre. A znovu ma chcel pobozkať. A ja som sa ho spýtala: "Môžem Ťa pobozkať bez toho, aby si odomňa čakal niečo viac?". A on ma pobozkal. A vtedy som si uvedomila, že mi to takto vyhovuje, že od neho nechcem nič viac, ako kamarátstvo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhý deň som mu to povedala. Nahneval sa, ževraj všetko škatulkujem. A odvtedy boli jeho slová iné. Zaradil sa medzi ľudí, ktorí dokážu ublížiť minimálnym množstvom slov. Tak ako vtedy, keď mi povedal, že som náročná, keď chcem mať dobrého kamaráta, ktorý nebude odomňa nič viac ako kamarátstvo chcieť. Tak ako teraz, pred chvíľou, keď mi napísal po niekoľkých mesiacoch mlčania tieto slová:

zuzka, musim teraz bezat prec tak to poviem jasne, obaja vieme ze to medzi nami nema zmysel a ja ta ako kamaratku nepotrebujem takze pre mna nema zmysel s tebou komunikovat, nie je to nic osobne, pre niekoho ineho mozes byt idealnou kamaratkou alebo partnerkou, maj sa pekne

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pôsobivé slová na rozlúčku. Nevedela som, čo na to povedať. V živote by som si nepomyslela, že sa dá niekomu povedať, že ho nepotrebujem za kamaráta alebo nemá zmysel komunikovať. A teraz to niekto povedal mne.. Stala som sa v živote niekoho nepotrebnou...

A tak som opäť raz zistila, aké vedia byť slová ostré a zlé. A keď ich niekto vie správne použiť, stačí ich málo, aby spôsobili, že tie svoje slová stratíte.

A tak som prišla o priateľa.. V ICQ mi už nesvieti a možno sa mi onedlho podarí zmazať jeho číslo z telefónneho zoznamu. Snáď sa mi podarí poučiť a ďalšie takéto straty už nespôsobím...

Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu