reklama

Telenovela Live

Je tu máj lásky čas a Trixinka sa nám asi zaľúbila. A bola z toho riadna telenovela. Veď posúďte sami...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Poviem Vám tajomstvo, ale psssst!

Trixi + Grizu = VL!!!! Trixi? Máš ma rada?

Obrázok blogu

To vieš, že áno, Grizu!

Obrázok blogu

Chceš poškrabkať?

Obrázok blogu

Tu?

Obrázok blogu

Oooo, to je dobréééé!

Obrázok blogu

Ale už stačí, miláčik, dobre?

Obrázok blogu

Tak ja si teda idem...

Obrázok blogu

Tráva Ti je prednejšia ako ja??

Obrázok blogu

Samozrejme, že nie!!

Obrázok blogu

Ale už mi škvŕka v bruchu...

Obrázok blogu

Tak ja budem hrať urazeného!

Obrázok blogu

Ale mne je bez teba tak smutno...

Obrázok blogu

Tak a som tu sám...

Obrázok blogu

Ale veď vieš, že Ťa ľúbim!

Obrázok blogu

Hepi End...

A žili štastne, až kým....

Ach ten máj... :)

Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu