reklama

Zelená exkurzia

Ako som Vám sľúbila v zime, tak aj svoj sľub plním. Zase sme sa s mojim verným chodítkom vybrali do prírody aj spolu s foťákom, až sa nám pred očami zazelenilo. Veď predsa komu sa nelení...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

A tak sme sa vydali von. Najprv sme sa poriadne rozhliadli..

Obrázok blogu

Aby nám pred zrakmi vyrástlo toto čudo...

Obrázok blogu

..nachádzajúce sa na mini-lúčke, familiárne nazývanej Šuldánka .

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Jar so sebou neprináša iba zeleň, ale aj hnedeň, ale keďže sme nebojácne dobrodružné typy, ani takéto kakané blato pre nás nebol problém.

Obrázok blogu

A toto v tom blate muselo vyrásť cez zimu...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Za touto prekážkou nás však čakala naša obľúbená lúka. Neodolatelný pohľad pre nás koniarov, ale aj pre naše štvornožce.

Obrázok blogu

Vydali sme sa aj ďalej, popri Hron..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

..ale už ani ten nepripomínal svoju žiarivo modrú zo zimnej prechádzky.

Obrázok blogu

A dolu briežkom.

Obrázok blogu

A do TOHTO sme vrazili.. teda vlastne iba ja...

Obrázok blogu

Destinácia zvaná "hojdačka" a opäť "lákavý" Hron.

Obrázok blogu

A hneď za ňou cestička lemovaná všetkým možným, ale hlavne zase zeleným.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Cestička na "golfové ihrisko" {tam chodíme, iba keď chceme zažiť trochu adrenalínu preliezaním dier a výmoľov).

Obrázok blogu

Nie, dnes sa teda kúpať nebudeme...

Obrázok blogu

A ďalšia cestička. Tentoraz o "level" nižšie, ako "hlavný dopravný ťah".

Obrázok blogu

..a pohľad z nej...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Aby to nebolo také nudné, na chvíľu som svojho tátoša odbremenila od najväčšieho bremena - teda mňa. Tomu pohľadu sa predsa nedá vzdorovať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

A aby som sa nehnevala, tak aspoň zapózovala.. modelka..

Obrázok blogu
Obrázok blogu

No aby sa jeden nezamiloval.. ach :o))

Obrázok blogu

Ale keďže Trixinka chvíľami vyzerala, že o chvíľu ľahne (popolom) a zaspí...

Obrázok blogu

..vybrali sme sa naspak na obľúbenú lúčku...

Obrázok blogu

..kde bola takáááto trááva...

Obrázok blogu

..a keďže zobrať moje vozítko na lúku plnú trávy je ako zobrať mojho brata do reštaurácie, kde môžte jesť koľko chcete, chvíľku sme tam museli pobudnúť, aby som mala pokojné srdce a Trixinka plný žalúdok.. pozor tiger!!

Obrázok blogu
Obrázok blogu

No tak ktorá je ťažšia?

Obrázok blogu

Každý pokus o "umeleckú fotku" bol zmarený...

Obrázok blogu

..ale nakoniec sa predsa len zadarilo...

Obrázok blogu
Obrázok blogu

A na záver jedno pozadie, aj keď trošku rozmazané, ale aspoň vidno, že sme mali so sebou aj klimatizáciu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Tak teda prajeme peknú jar a užívajte si ju ako my dve. Dobrú chuť.

Obrázok blogu
Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu