reklama

Príliš veľa myšlienok

..na letnú noc...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Ďalší deň prázdnin, ďalší jeden z augustových, ďalší deň bez súriaceho deadlinu. A predsa ďalší rušný deň, po ktorom sa dobre zaspáva. Vypínam telku, zavieram notebook, odpájam modem, otváram okno, nastavujem budík, upravujem vankúše.. doľahla na mňa únava, bude sa dobre spať. Dokonca ani myšlienka na každodenné nočné mory, znepríjemňujúce mi spánok posledné týždne, sa neobjavila.Lenže ja som zase tu. Otvorila som notebook, pripojila modem. Nemôžem spať. Príliš veľa myšlienok. Na ľudí. Tie bytosti, ktorých som sa vždy bála a nedôverovala im. Prečo práve dnes, neviem. Musím jednoducho myslieť. Na tých, čo sú ďaleko a neviem sa ich dočkať, kedy sa vrátia. Na tú, ktorá sa po dlhom čase vrátila z ďaleka. Na tých, ktorí sú tu, a pritom tak ďaleko. Na tých, ktorí sú preč a predsa sa nevrátia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Preto píšem. Spať sa dá iba s čistou mysľou, a preto si ju najprv musím vyčistiť a vysypať myšlienky na papier. Možno to pomôže. Ak nie, v najhoršom nadránom padnem únavou.

Myslím na človeka, ktorý mi pred pár mesiacmi otvoril po dlhom čase srdce. A vďaka tomu, aký je, na to nepotreboval ani páku. Ten človek spôsobil, že som po dlhom čase neplakala. Z jedného stretnutia som sa dokázala tešiť celé týždne. Zdalo sa mi to neuveriteľné, pretože to bolo až príliš skvelé. Asi preto som sa musela z toho sna zobudiť. Teda on ma zobudil. Teraz mi len do toho srdca chtiac-nechtiac sype soľ. A ja po nociach rozmýšľam, či bude raz znova dokonalý, alebo mi tam nasype celú soľničku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím na človeka, ktorý to nemá v živote ľahké. Vždy keď si predstavím, čo všetko si už preskákal a čo ešte má pred sebou, vojdú mi do očí slzy, tak ako teraz. Veľakrát sa musím premáhať, aby tie slzy nevidel. Ten človek je pre mňa všetkým, tak, ako som ja pre toho človeka. Je ťažké zaspávať so strachom, či ten človek tu bude aj keď sa zobudím...

Myslím na veľa ľudí a veľa myšlienok sa nedá preniesť do písmen. Snáď som sa zbavila aspoň pár a s nimi odišli aj nočné mory. Chce to zase zavrieť notebook, vypnúť modem a myslieť radšej na ovečky, ako na ľudí. Dobrú noc.

Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu