reklama

Ako nám ujo Fico „zlacnil“ lieky

Môj otec každé tri mesiace chodí za lekárom. Nie, že by bol hypochonder. Dokonca nechodí ani priamo za tým lekárom. Chodí, lebo si musí každé tri mesiace dať predpísať lieky od sestričky. A keďže po zrušení „dvadsaťkorunáčok“ za náštevu u lekára, sa znovu tieto jeho „výlety“ pretiahli z pár minút na celý deň (keďže v čakáreň je znovu plná dôchodcov a dôchodkýň, zamestnaných a nezamestnaných a pod.), tešil sa že aspoň tie lieky ho budú vďaka ujovi Ficovi stáť menej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (51)
Obrázok blogu
(zdroj: deviantart...)

A tak sa zase raz vybral za tetou sestričkou. V decembri. Odčakal si tam pol dňa, a keď mu teta sestrička chcela predpísať lieky na tri mesiace, povedal jej s mierne ironickým úsmevom, ako to len on vie: „Predpíšte mi iba na mesiac, veď od januára budú lacnejšie, tak to tvrdí pán Fico ;o)”. A sestrička, zjavne vôbec sociálne nezaložená, sa naňho usmiala ešte viac a so smiechom mu na to povedala: „A vy tomu vážne veríte? :o)“. Ale predpísala len na mesiac, možno aby znova o mesiac s mojim drahým oteckom pokecala a pobavila sa.

A tak sa tento rok moj otec vybral kúpiť si lieky do lekárne. Celý nažhavený prišiel domov a s ďalším ironickým úškľabkom ma zavolal, nech sa idem pozrieť, ako mu zlacnili lieky. Ako počítal, tak počítal... tie lieky vážne zlacneli! O 9,-Sk!!! Tak to nám už obom zamrzol úsmev na perách a ja som neveriacky krútila hlavou, že ujo Fico kupodivu neoblbuje až tak veľmi. A tak sme si spokojne žili ďalej...

V nevedomosti by som si žila ďalej, pokiaľ by môj otec nevytiahol tému „moje lieky“ znova o týždeň. Znova sa pozrel na recept, na nálepky s cenami na liekoch, znovu na recept a potom doblba. I riekol mi: „Ty.. tie lieky nezlacneli... veď za recept sa platí o 15 korún menej, ako doteraz!“. I tak sa stalo, že môj drahý otecko za lieky v konečnom dôsledku zaplatil o 6,-Sk viac, ako to bolo pred ujovým Ficovým „zlacňovaním“.

A tak som si mohla vydýchnuť, že nenadávame na uja Fica len tak prenič-zanič. Ujo Fico nesklamal. A ja som prišla aspoň na jeden dôvod, prečo má ujo Fico a jeho protiSmer také tuti-fruti preferencie. Veď my, národ uvedomelý a sociálne cítiaci (či sýtiaci), skočíme aj na „Ficove zlacňovanie“ a hladíme si ego, ako sme to dobre minulý rok volili.


Žuži Sahligerová

Žuži Sahligerová

Bloger 
  • Počet článkov:  88
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autor je neuveriteľný narcis, ktorý zneužíva tento blog na zdvihnutie vlastného ega. Nehanbí sa však za to a nehodlá sa presadiť!! A mám lamu :)) Zoznam autorových rubrík:  Zzzuzka sa zamyslela...Ach my študáci..Takáto vec sa mi príhodila...Abeceda priateľovOkolo sveta za 1 životHaluze a halúzky občas i halušTraste sa, mám v ruke foťák!

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu